Se inchide evidenta pentru versiunile vechi de redirecte

Autor: alex- , 22 Octombrie 2018 , COMENTARII (8)

A venit momentul sa inchidem evidentele cu probleme! asta este cel mai important! Iar motivul principal este: ELIMINAREA DROPURILOR FAKE!!! si imbunatatirea redirectelor/evidentei , evident ...

Nu avem cum sa facem altfel sa scapam de FAKE PLAYERS din evidenta. Pentru ca pe noi ne intereseaza cate dropuri REALE facem! .. degeaba faci 5000 de dropuri fake .. mai bine faci 500 reale!

Si astea vin de oriunde , chiar si din SETTI si din alte mastere unde iti pui redirectele ... asa ca macar sa stim cate dropuri reale facem ... chiar daca nu le putem opri ...

Daca cineva ne promite DROPURI si vedem ca ne baga FAKE , noi trebuie sa stim! ... si poate vrem FAKE ... poate nu ... important e sa STIM care sunt fake dintre ele ... si de acolo luam o decizie ... dar sa nu amestecam dropurile fake cu dropurile reale ...

pentru ca alea fake sunt aproape 0 defapt ... oricate ar fi ele la numar.

Asa ca am nevoie de ajutorul vostru sa faceti update imediat cum apare o versiune noua sa respectati munca colosala depusa de developeri pentru a imbunatati redirectele.

Si plus de asta , cred ca vreti si voi evidenta REALA a cea ce dropati voi pe server , corect ???.

De la versiunea 2.2 windows/linux Octombrie 22 se va activa scannerul pentru fake players in maxim 2 zile de la plublicarea acestui articol ...

Deci cine s-a miscat repede zilele aste incepe sa vada situatia REALA pe site ... si filtrul are pana acuma acuratete de 99%! Doar in cazuri EXCEPTIONALE marcheaza un jucator ca FAKE desi el nu este FAKE. Deci se poate si asta!!! NU ESTE EXCLUS!!!

In schimb , cine nu face update (LA ULTIMA VERSIUNE) ca sa scapam de gunoaiele astea de dropuri fake ... ramane fara evidenta ... in intuneric!!!

Si de asta am pus si valabilitatea evidentei in tabelul de informatii pentru fiecare versiune in parte ... sa stiti cam cand este momentul sa faceti update.

Mai jos am facut un mic rezumat cu situatia actuala a evidentelor ce urmeaza sa fie inchise ... ca un reminder ...

windows_hlds_dp27 Octombrie 2018
linux_hlds_dp27 Octombrie 2018
windows_hlds_v2.029 Octombrie 2018
linux_hlds_v2.129 Octombrie 2018
linux_hlds_v2.218 Noiembrie 2018
windows_hlds_v2.218 Noiembrie 2018

Pentru ultima versiune LINUX 2.2 sau WINDOWS 2.2 data de inchidere a evidentei "18 Noiembrie" este pentru ultimul build/update. In momentul acesta , cel din data de 22 Octombrie 2018. Vezi pagina: VERSIUNI REDIRECTE

Si poate chiar si mai repede de atat ... totul este in functie de cum decurg lucrurile ... sunt multi care vor sa vada FAKE players in evidenta CAT MAI REPEDE! Iar eu sunt unul dintre ei!

GL & HF!

ADAUGA UN COMENTARIU

nu va fi publicat

Comentarii (8)

Alex1
Nu prea inteleg sistemul asta care detecteaza jucatorii "fake" ... eu nu am avut niciodata probleme cu botii de la setti care spamau...din ce vad la evidenta fake cu dropurile mele inteleg ca daca un jucator da de 4-5 ori reconect evidenta il detecteaza fake ... ei normal ca dau reconect daca intra decat pe "x" server mereu desi ei dau sa intre pe "y' server (in cazul dropurilor mele) ... o sa incerc sa fac si eu aceeasi chestie si sa vedem daca ma raporteaza la evidenta fake , nu ma deranjeaza ca nu apar dropurile dar ma intereseaza daca mai ajung pe acelasi server unde tin eu vps-ul ?
re: Alex1
alex-
dropurile ajung pe serverul tau , eu am zis ca nu mai vreau sa fac evidenta la fake players , atat.
Dan
Felicitari, in sfarsit se rezolva si cu jucatorii fake!
@Alex1, cel mai probabil se va rezolva toata treaba cu steam-ul cand va aparea versiunea de reHLDS (in ianuarie din ce scrie la versiuni redirecte), pana la urma reHLDS e cel mai nou build de HLDS (server) si ar trebui sa rezolve multe lucruri update-ul la asta.
Mult succes, @alex- ! Pacat ca nu stiu C++ si ce mai trebuie ca sa te fi ajutat si eu.. :)
re: Dan
LondoN
reHLDS zis si Reverse Engine HLDS nu este un update oficial al HLDS, este o versiune HLDS scrisa de rusi in care mai rezolva cateva buguri. Nu este un update oficial. Si sa raspund in acelasi comentariu legat de 0/32, mi se pare ca se poate rezolva daca face un modul sau librarie aparte (nu plugin amxx) care sa trimita pachetele corecte ale unui jucator steam original .. fie care ar fi ele.
re: Dan
alex-
Intra pe discord sa vorbim , avem nevoie de ajutor oricand :)
Alex1
Pe steam redirectele tot 0/32 apar ... se poate face ceva ? Sau asa raman ?
re: Alex1
alex-
In momentul in care se inscriu in master serverele de la VALVE valoarea care o trimite serverul cu numarul de jucatori este ignorata. Ei autentifica pe urma jucatorii de pe server si fac numarul de jucatori pe care I-l publica in lista … deci … mai greu sa faci ceva , dar nu imposibil :)
spark
FOARTE BINE!!! in sfarsit scapam de hlds_dp!

Copyright © 2011-2018 www.csservers.ro. All rights reserved.